დღე მე-9
საინტერესო შემაჯამებელი დღე გამოვიდა.განსაკუთრებით თეთრი და შავი ოპონენტის როლის მორგება მომეწონა. ჯგუფის წევრებთან დავახლოვდი და კარგი თანამშრომლობა გამოგვივიდა/
შევაჯამეთ საერთოდ ტრენინგი: სამი ყველაზე დადებითი და ორი უაროფითი მხარე გამოვყავით. პროექტზე დაფუძნებული სწავლების აქტუალობაში დავრწმუნდი იმედია გამოვიყენებ სწავლა-სწავლების პროცესშიდავიწყეთ პროექტის გეგმის შაბლონის მიხედვით გეგმაზე მუშაობა
საინტერესო შემაჯამებელი დღე გამოვიდა.განსაკუთრებით თეთრი და შავი ოპონენტის როლის მორგება მომეწონა. ჯგუფის წევრებთან დავახლოვდი და კარგი თანამშრომლობა გამოგვივიდა/
შევაჯამეთ საერთოდ ტრენინგი: სამი ყველაზე დადებითი და ორი უაროფითი მხარე გამოვყავით. პროექტზე დაფუძნებული სწავლების აქტუალობაში დავრწმუნდი იმედია გამოვიყენებ სწავლა-სწავლების პროცესშიდავიწყეთ პროექტის გეგმის შაბლონის მიხედვით გეგმაზე მუშაობა
განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ნიმუშები და მათი მნიშვნელობა
ვცადეთ საკვანძო კითხვების ფორმულირება
გავიგე გუგლი-დრაივის შესახებ
მოგვეცა საშინაო დავალება
დღე მე-8
დავალების განხილვის შემდეგ გავეცანით ახალ მოდულს.გავიგე როგორ გავუწიო ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით მოსწავლეებს.ავტვირთეთ ბლოგზე საქაღალდე,რომელიც უნდა შევავსოთ საჭირო შესაბამისი მასალით. მოგვეცა დავალებად: კოლეგის ნაშრომის შეფასება "თეთრი " და "შავი " ოპონენტის პოზიციიდან.
დღე მე-7
გავარჩიეთ საშინაო დავალება:მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომებისპრეზენტაცია,მივიღე შენიშვნები. გავეცანით როგორ შეიძლება მოსწავლეთა დიფერენციაცია საჭიროებების და ინტელექტის მიხედვით.განვიხილეთ ბლუმი-გარდნერის მატრიცა და მივიღეთ დავალებად გამოვიყენოთ და მოვარგოთ იგი ჩვენს სპრეზენტაციო მასალას. ვისწავლეთბლოგში ვიდეოს ატვირთვა და ფონის შეცვლა. მადლობთ! გვანცა! :)
დღე მე-6
შევამოწმეთ და გავარჩიეთ საშინასო დავალება. გავეცანით ძალიან საინტერესო ბიბლიოთეკებს: შეფასების რუბრიკების და გუგლი დრაივის: გავითავისეთ საავტორო უფლებები დაცვის მნიშვნელობა; ვიწავლეთ საპრეზენტაციო ფაილის რედაქტირება და ბლოგზე ჩაშენება გუგლი დრაივში; მოგვეცა საშინაო დავალება.
დღე მე-8
დავალების განხილვის შემდეგ გავეცანით ახალ მოდულს.გავიგე როგორ გავუწიო ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით მოსწავლეებს.ავტვირთეთ ბლოგზე საქაღალდე,რომელიც უნდა შევავსოთ საჭირო შესაბამისი მასალით. მოგვეცა დავალებად: კოლეგის ნაშრომის შეფასება "თეთრი " და "შავი " ოპონენტის პოზიციიდან.
დღე მე-7
გავარჩიეთ საშინაო დავალება:მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომებისპრეზენტაცია,მივიღე შენიშვნები. გავეცანით როგორ შეიძლება მოსწავლეთა დიფერენციაცია საჭიროებების და ინტელექტის მიხედვით.განვიხილეთ ბლუმი-გარდნერის მატრიცა და მივიღეთ დავალებად გამოვიყენოთ და მოვარგოთ იგი ჩვენს სპრეზენტაციო მასალას. ვისწავლეთბლოგში ვიდეოს ატვირთვა და ფონის შეცვლა. მადლობთ! გვანცა! :)
დღე მე-6
შევამოწმეთ და გავარჩიეთ საშინასო დავალება. გავეცანით ძალიან საინტერესო ბიბლიოთეკებს: შეფასების რუბრიკების და გუგლი დრაივის: გავითავისეთ საავტორო უფლებები დაცვის მნიშვნელობა; ვიწავლეთ საპრეზენტაციო ფაილის რედაქტირება და ბლოგზე ჩაშენება გუგლი დრაივში; მოგვეცა საშინაო დავალება.
დღე მე-4: კიდევ ერთხელ გავითავისე...
დღე მე-2
დღე მე-2
- გავეცანით ერთმანეთის საპროექტო იდეებს;
- მივიღეთ საინტერესო რჩევა-რეკომენდაციები;
- განვიხილეთ ჩეკლისტი;
- გავეცანით პროექტის მახასიათებლებს;
- მიმოვიხილეთ პუბლიკაციების მიზნობრიობა;
- ვიმუშავეთ შაბლონებზე და ვისწავლეთ ფოტოების Google - დან გადმოტანა ;
დღე მე-1
ტრენინგზე მოვედი წარმატებული და აქტიური კოლეგის რეკომენდაციით; თავიდან დამეუფლა შიში მოსალოდნელი სირთულეების წინაშე,მაგრამ ამ წუთას სიამოვნებით ვასრულებ დავალებას,რადგანაც ძალიან თანმიმდევრულად და მშვიდად ხდება ახსნა.ვისწავლე კომპზე ელემენტარული რაღაცეები (ან იქნებ ვიცოდი და გამოვიყენე :)?) აღარ "მეშინია"
ძალიან საინტერესოდ მეჩვენა 21-ე საუკუნის უნარ_ჩვევების შესახებ ინფორმაცია.
შემდეგ დღეებში იმედი მაქვ სუფრო გაბედულად ავუწყობ ფეხს ტრენინგის მოთხოვნებს.
ძალიან საინტერესოდ მეჩვენა 21-ე საუკუნის უნარ_ჩვევების შესახებ ინფორმაცია.
შემდეგ დღეებში იმედი მაქვ სუფრო გაბედულად ავუწყობ ფეხს ტრენინგის მოთხოვნებს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий